Nickmål av mig !

Först vann div 1 med 1-0 mot Norvalla ! :D Spelade ingenting men satt på
avbytarbänken och var beredd ifall det skulle hända något. Direkt efter så
skulle div 3 spela så det var bara att byta till ett annat ställ och ut på planen !
Vi mötte Herrestad som är serieledare och matchen slutade lika 2-2 :D
Jag gjorde även mitt första mål i div 3 som var ett nickmål så det kändes ju
riktigt bra ! Gjort 5 mål på 3 matcher nu denna veckan, inte illa ! ;) Nu är
kroppen helt slut och jag orkar knappt resa på mig, är riktigt hungrig också
för har inte ätit något "riktigt" sen klockan halv 11 imorse :o Så det ska verkligen
bli gott med mat ♥

Puss ♥ //Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0