I´m lazy !

Tjenare !
Har inte orkat blogga något idag, som sagt jag är lat ! Slutade skolan vid 3 och
tog då ett tåg hem. Hemma då så var jag riktigt hungrig och idag blev det köttsoppa,
mm älskar det verkligen soppa ♥ Det är både nyttigt (vissa då) och när det är kallt
ute och man är frusen så kommer man in och äter lite varm soppa, gott ! Har även
spelat lite piano idag, håller på att lära mig en ny låt och det är inte lätt ska jag säga
er ! Jag har i alla fall bestämt mig att jag ska lära mig den, kanske kommer upp en
liten video om några veckor eller senare om jag då har lärt mig den tillräckligt bra ;)
Skulle åkt in och tittat när Vallens juniorer spelade, men när jag väl var framme så
upptäckte jag att det andra laget hade dragit sig ur serien. Det var bara att ta moppen
hem igen... Just nu sitter jag och tittar på "True Talant" och jag verkligen ryser av vissa
personers röst ♥ Önskar att jag själv kunde sjunga så bra men alla kan ju inte få den
gåvan, haha :) Jag älskar att sjunga ändå och det gör jag ofta fastän jag inte kan :D

Puss ♥ //Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0