Första skoldagen avklarad !

Ja som rubriken lyder så var den första skoldagen avklarad ! Gjorde inte så mycket
mer än att få reda på schemat, lite regler, mentorsgrupper och sen slutade vi :D
Tog tåget hem och hemma har jag gosat med min lilla kanin och så satte jag mig
även och målade långben, bara för en kul grej ! :D Ikväll spelade jag match med
mitt gamla lag och det blev STOR vinst ! 7-0 till oss och 2 av målen gjorde jag :D
Galet kul att få göra mål, inte ofta det händer som back men idag spelade jag näst
längst fram ! Nu blir det snart sängen för det är skola imorgon igen..

Puss ♥ //Emma

ögonen blev absolut inte bra men här har ni dagens klädsel !

SMILE !



LÅNGBEN ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0