Pluggar moppekort !

Tjenare !
Blev förlust mot Lerum igår med 1-0, det var verkligen ett riktigt bra lag ! Ja hur som
helst så gick jag inte till skolan imorse för hela kroppen värkte, jag var helt död och
hade huvudvärk... Så istället har jag suttit här hela morgonen och pluggat inför
moppeprovet som jag ska göra nästa vecka ! Det börjar gå bättre nu känner jag :)
Blir att plugga skolarbete idag också, tyvärr blir det ingen träning eftersom jag verkligen
måste vila min kropp nu ! Har inte orkat fixa mig men vi får se om jag slänger på lite
mascara och sånt sen ;) Ne nu ska jag jag gå ut och få mig lite frisk luft !

Puss ♥ //Emma



Idag är jag helt rosa bara för jag tycker det är mysigt !
Känner att jag är smal, har en fin utväxt och är väldigt vacker utan smink,
eller inte..  Jag bjuder på bilderna i alla fall ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0