Gårdagen !

Han tyvärr inte lägga upp något igår men det som hände var att jag, Jessica
och Mikaela åkte in till torget för att äta thai ! Detta var för att fira Mikaela
som fyller år på Lördag :D Det var riktigt gott säger jag bara ! ♥ Efter det
satte vi oss på bryggan och gick runt i lite :) Lite senare på kvällen tog jag
moppen in och träffade 2 härliga killar och 1 underbar tjej ! :D♥ Vi spelade
fotboll och hade mys ! När jag väl skulle åka hem så startar inte moppen
toppen ! Så mami och papi fick komma och hämta mig ist :) Nu vet ni lite
om vad som hände igår och här kommer lite bilder ! :D

Puss ♥ //Emma

Mikaela ♥

Jessica ♥

Jag och Mikaela ♥

Jessica & Mikaela ♥

Jag och Mikaela ♥

Jag :)

En liten utsiktsbild ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0