Pluggar..

Hejsan!
Idag har de regnat extremt mycket, verkligen ösregnat!
Jag har i alla fall inte regnat bort och de var ju tur de ;)
Hade bara 3 lektioner idag och de var riktigt gött om jag
får säga de själv! När jag kom hem från skolan så var
jag tvungen att dammsuga hela huset (måste göra de varje
tisdag) Inte kul! :( Och just nu sitter jag här och pluggar
politik.. Vi ska ha information om alla partierna som vi sen
i morgon kunna svara på vad han ställer för frågor om de
olika partierna, seriöst kommer inte kunna nått! :S Men
hur lätt är de egentligen? Men jag gör så gott jag kan! :)
Känns som att dagen har gått jätte fort ! Kan ju bero på
de tråkiga vädret och att jag bara sitter här framför datan
men jag vet inte. Hur har eran dag sett ut? ♥
Puss ! ♥

Hittade en passande bild som jag tog på Bondens dag! :D

Kommentarer
Postat av: PAUSE

åh ge mig sooool o sommar

2010-09-14 @ 18:57:12
URL: http://www.finest.se/pause

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0