regn regn regn..

TJAOO!
Idag vaknade jag vid halv 10 och då blev det att skynda sig på med
kläderna för jag ville åka med ner när min bror skulle spela tennis ;)
Inte för att kolla på han utan att gå på torget emd mami ! ♥ Jag fick
sitta i bilen och sminka mig och jag hann inte att häta frukost ^^
Jag fick mig en kofta på gina tricot som jag tyckte var riktigt mysig !
När min bror var klar med sin träning åkte vi till Ica för att handla
lite inför ikväll då min moster och kusin kommer upp till oss! :D
Det roliga var att Ica firade 5 år så de var massa orkestrar, bingo
och man fick smakprova tårta och choklad! :D Bra frukost säger jag
bara! ;) Men det var kul, när vi kom hem så gjorde mami pannkakor
som vi åt sen åt vi en liten bulle. Det här kommer inte bli en nyttig
Lördag! :O Tur att jag har träning imorgon ! ;) Just nu sitter jag och
kollar ut på det tråkiga vädret, bara regn regn regn.. Det får bli att
göra läxorna (:

Puss och Kram! ♥

Så här ser man ut idag, håret är helt ruffs!

Tröja från gina tricot för 199:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0