måndag !

Hellu Bloggen!
Idag var det måndag, alltså ny vecka då! Usch vad det är jobbigt
att gå upp på morgonen! Känner mig lika seg som en snigel..
Skolan gick rätt fort idag fast vi hade lång dag, tummen upp! :D
När jag kom hem skulle jag egentligen plugga men asså jag
orkar verkligen inte! Istället tog jag och mami en promenad
i mörkret. Det har verkligen blivit kallt ute, men efter promenaden
var jag varm i hela kroppen. Just nu känner jag mig hur trött som
helst ! Kanske blir det att man läger sig tidigt idag? :D Vi får la
se ;) Till helgen är det Halloween, bus eller godis? ^^ Visst är
det kul att tigga godis, men frågan är om man kanske är lite för
stor? Men ändå värt! :D Vad ska ni göra på Halloween? :)

Hej då! ♥


Liten outfit på mig idag! :)

Och en till liten bild, puss på er ! ♥

Kommentarer
Postat av: Anna

SV; Jaha, vart ligger det? (a)

Huddinge IF :)

2010-10-25 @ 21:53:56
URL: http://annahilpinens.blogg.se/
Postat av: janna (;

haha värt att gå ut på halloween egentligen, ibland får man ju t.o.om pengar (a)

2010-10-26 @ 15:16:08
URL: http://unpredictablethings.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0