LOOOOOOOOOOOV! :D

Hejsan sötnosar! ♥
Idag hade vi både kemiprov och tyskaprov! Som tur var så var kemiprovet
muntligt och båda proven kändes som det gick riktigt bra! :) Jag fick också
reda på hur matteprovet gick och jag fick VG! :D Det kändes som att de
gick hur dåligt som helst så jag är faktiskt överraskad att jag fick VG! :D
Efter skolan bestämde jag och Jessica att hon skulle sova hos mig och att
vi skulle ha en myskväll! ♥ Vi köpte chips, godis, exotic fanta och
glass! ♥ Usch vad vi är tjocka av oss ^^ Det är verkligen en sjukt bra början
på lovet tycker jag! :D Det sämsta är att jag har en enorm infektion på ryggen,
den är röd och kliar något enormt! :( Hoppas det blir bättre snart!
Vad ska ni hitta på idag? ♥

Puss och kram!

Här är en bild på oss! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0