En hel dag i Göteborg!

Idag fick vi gå upp runt 9 för vi skulle in till Göteborg och se
på bio! Vi såg "Dumma mej" i 3D och den var faktiskt ganska
kul :) Efter det gick vi runt lite på avenyn innan vi gick in på
en italiensk restaurang. Jag åt en pizza och blev hur mätt som
hest! Därefter gick vi till nordstan och kollade runt lite :) Jag
hittade en t-shirt på gina tricot ;) Gick med mina nya stövletter
och det sista kunde jag knappt gå :o Mina fötter  har världens
blåser på sig nu.. Det gör hur ont som helst! :( Nu är vi äntligen
hemma i alla fall! :) Jag funderar på att platta mitt hår just nu
och jag är ganska säker på att de blir så ;)

Puss och kram! ♥

Dagens outfit är tjocka leggings, en stickad grå
kofta över ett svart linne och ett tjockt skärp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0