T o r s d a g !

Tja Bloggen!
Idag kunde man äntligen gå till skolan igen även fast man fortfarande
är lite småsnuvig och hostig ;) Våra lektioner idag va språk, engelska,
slöjd, yrkeskvinna kom och pratade och sista lektionen matte :)
Efter skolan gick jag till mammas frisör för hon skulle klippa och
slinga håret på mig. Eftersom jag färgade de mörk brunt i höstas så
kunde hon inte slinga det så blondt som jag ville utan hån slingade de
ljusbrunt.. Man ser ju ingen skillnad nästan nu men i och för sig så va
det här bara en grund för hon skulle se hur färgen reagerade så man
inte kom till skolan med oranget hår. jaja när vi var klara så gick jag
till torget där mami och papi va och kollade på en nu tv!  Vi köpte
en LCD!! :D Efter det skulle mami slinga sitt hår så då åkte jag, papi
och brorsan till korvan och åt där! ;D Jag tog en hamburgare 90g och
pommes o en fanta, ush vad tjock man känner sig nu.. :/ Just nu sitter
man här och har jätte ont i ena örat.. :/ får se hur de blir med de
men man får ju hoppas på de bästa!

Puss ;*

Hos frisören o gör slingor, eh ja mitt hår kan bli väldigt stort :$



HEMMA, så här blev det! :)

Vad tycks? ♥

Kommentarer
Postat av: janna (;

sötnos!

2010-05-28 @ 14:38:19
URL: http://jannakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0