Har afrika kommit hit?

Tjenah Bloggen!
Idag har det varit sjukt varmt ute asså! :O Jag gick till skolan i shorts,
linne och en tunn kofta hur härligt som helst! Det har ju varit varmare
ute än inne i skolan även fast de har regnat :O Har afrikas klimat
kommit hit tro? Vi får väll se ;) Iallafall så är det hur härligt som
helst att värmen har kommit och att de gjort så alla träden har fått nya
fina gröna blad! :) Jag bli så himla lycklig av att se att sommaren snart
är här och man kan sola och bada varje dag! :D♥ Ikväll har jag tränat
fotboll och det var verkligen hur varmt som helst! :O Skönt att det finns
vatten asså! Nu ska jag snart lägga mig så jag inte gör så som jag gjorde
idag. Jo idag så råkade jag trycka av mitt alarm så mamma vaknade och
då var det bara 10 min kvar tills min buss skulle gå så jag fick äta
frukost på bussen. Men endå jag är snabb att hinna fixa mig på 10 min,
eller hur? ;)


Puss och godnatt alla solstrålar! ♥

Jag har väldigt vita fötter ! :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0