Fotbollsmatch!

Hej Bloggen!
Måndag idag igen då och de började som vanligt ! :)
På matrasten drog jag, malin & Jessica ner till torget
och köpte glass, mums! Jessica fyllde år idag
och då skulle vi fira de med glass ;D Efter skolan hämtade
pappa mig och då blev de bara att snabbt äta och sen åka
ner till stenungsund där vi skulle samlas med fotbollen :)
Vi mötte Lysekil idag och vann med 6-0! :D
Härligt spelat asså! Själv gjorde man ett mål på hörna! :D
Inte ofta det händer säger jag bara ;) I andra halvlek blev
man skadad genom att en tjej sparkade på mitt knä! ;(
Så sjukt ont gjorde de! ;O Men nu är de lite bättre även fast
de är ömt och så.. Nu ska man sova!

Puss ;*

Såhär såg man ut idag då, lite busig bild (A)

Fotbollsplanen! :)

Några från laget :D

Random bild xd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0