Varit hos Jessica! :)

Hellu Bloggen!
Igår efter träningen så duschade jag snabbt och sedan körde mamma ner mig till
Jessica! :) Vi fixade grönsaker som vi skulle dippa och själv hade jag köpt lite
godis ^^ Vi såg luftslottet som sprängdes, sjukt läskig var den! :O Jag har typ
blodfobi
och det var ju inte lite blod man såg heller! ;O Så jag låg där och
blundade och så fick Jessica säga till när jag kunde kolla! (A)
Men den var sjukt bra! så jag säger bara att om ni inte har sett den eller de
andra två så är det verkligen ett måste!

När vi vaknade idag satt vi vid datan och sen gick vi ner och gjorde jättegod frukost! :D
Stekt ägg, bacon och macka, mums! Sen satt vi ochgrejade lite med datan igen ^^
Men nu sitter jag här hemma och snart ska jag väll vara med Jessica igen tror jag :)

Pusshej! (L)



Alla har vi varit små! (A)

Kommentarer
Postat av: angelica

fin bloggen blev !

2010-03-27 @ 17:40:47
URL: http://aangelicavaxhed.blogg.se/
Postat av: janna (:

fin design ;)

2010-03-27 @ 19:50:22
URL: http://jannakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0