Skolan !

Hellu!
Just nu sitter vi i skolan och håller på att skriva fabler
och sagor! -.-'
Svenska är mitt favoritämne precis! ^^
Innan idag har vi haft mentorsgrupper och då sitter
man typ i små grupper och pratar om veckan xd
sen hade vi AT och då blev det att plugga religon.
Och efter det hade idrott! :D
Vi spelade volleyboll idag och det var faktiskt ganska kul! :)
Efter denna lektionen blir det tyska och sen bild! :D
Bild är faktiskt ett av mina favoritämnen! :)
Efter bilden så slutar vi, och då blir det hem och plugga.
Inte så jättekul men jag vill endå ligga bra till i skolan
och då är det faktiskt ett måste!
Men nu måste jag fortsätta skriva på min fabel ;)

Puss & Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0