Jag älskar svenska lektionerna!

Hej Hej!
Nu sitter jag i skolan igen och vi håller fortfarande på att
skriva klart sagorna och fablerna.
Jag älskar det just nu för annars kan jag inte ju inte blogga,
och då blir det ju inga inlägg :/
Men nu när vi har svenska lektion så har jag ju lite tid ;)
Imorse hade vi idrott och jag och några kompisar ska fixa
ett hoppreps program, det kommer bli tufft! (H)
Efter denna lektionen har vi klassråd och sedan matte & SO!
Blir nog inget mer bloggande idag eftersom min data fortfarande
är sönder, förlåt för det! ♥

men nu måste jag fortsätta skriva på min saga,

puss på er ;*


Kommentarer
Postat av: Mikalela ;)

Vi är så coola (Y) <3

Fjortisdunk forlife (:

2010-03-10 @ 19:01:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0