Fredag! :D

Tjenah! ;D
Idag är det äntligen fredag!
Veckans bästa dag tycker jag själv! :D
Även fast vi bara har tråkiga lektioner idag så
är fredagar en början till helg och det är så otroligt härligt!
Idag hade vi första lektionen svenska som inte var kul! xd
sen tyska, so, no och då var det skitkul för vi var helt flum! ^^
Och sista lektionen matte, och då klättrade gurra
upp på bordet medan våran mattelärare stod där
framme och pratade!
Asså gud vad jag skrattade, han är helt sjuk! ^^
Jag och Jessica som ni ser på bilderna hade lite tråkigt
på rasten så vi gick till Cafét och tog lite pics! (A)
Vi har bestämt oss för att inte äta godis, chips & läsk
på hela mars! :O
Jag tror inte jag kommer klara det! :S
Godis är ju det bästa som finns! :O<3
jajja vi fårse hur det går! ;)

Puss på nosen ;*




Jag står på bordet i klassrummet ! ^^




Emma & Jessica




så snygga är vi asså! ;)




Coolingar! (H)




Vi är flum! ^^  Igga mitt fula leende! :S




Påväg mot klassrummet!




Snart framme! :D
Vi är sjuka vi vet, men vi är bara oss själva! (A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0