Förskyld?

Hellu! :)
Idag är det tisdag och då hade vi bara 4 lektioner i skolan! ;D
SO, Bild, Engelska (fast idag höll vi på att jobba med ett manus
till en film) & sista lektionen hade vi NO.
Vi fick reda på våra NO prov idag och jag fick VG!
Jag är faktiskt nöjd med det! :)
Vi har ju inte betyg än men vi får enda reda på vad vi skulle
fått om vi nu hade haft betyg.

Nu ska jag försöka jobba lite matte hade jag tänkt.
Sedan blir det iväg på fotboll, idag ska det typ komma
några personer som ska berätta om knark och så :S
men men, det kanske är bra att veta! :)

Har haft ont i halsen idag och i huvudet ! :/
Inte bra, måste bli helt frisk till på söndag då vi ska åka till fjällen! :O

Puss o Hej, Leverpastej! :D







Tog lite bilder imorse ! ^^
Den sista bilden är ju inte så nsygg men men xd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0