Sveriges Nationaldag!

Hej Bloggen!
Har inte hunnit skriva så mycket i helgen för de har varit en hel
del och så har de ju varit så otroligt underbart väder så man har
bara inte orkat! :) I fredags: följde jag med min bästavän Jessica
till kyrkan och efter de åkte jag med henne hem och sov över hos
henne! :D Mys mys! I lördags så åkte jag och mamma ner till torget
på morgonen för att köpa ram till min teckning jag gjorde som jag
ska ge mormor i födelsedagspresent. Grattis mormor på 69-årsdagen!
På eftermiddagen åkte jag, mamma och bror till mammas kompis
som har fyllt 40 och firade henne med massa annat folk också! :)
Det var verkligen hur kul som helst + att det var en riktig
sötnos där! (A)
På kvällen när vi kom hem till pappa så åt vi räkor o
hade mys! (A)
Idag vaknade jag halv 9 och kände att jag verkligen ville
ut och springa så då gjorde jag de!  Jag sprang 6km, hur jobbigt som
helst! men skönt! :D Snart ska vi ner till Kungälv och fira mormor
någon resturang där! :D Vi får hoppas på en riktig mysig dag! ♥

Puss ;*

Till frukost blev de jordubbar, mums! :D

Kommentarer
Postat av: Jasmine Sheikh

mums, så gott! :)

2010-06-15 @ 10:54:51
URL: http://jasminesheikhs.blogg.se/
Postat av: nathaliesynnergren.

Du har otroligt coolt hår:)

2010-06-22 @ 10:28:46
URL: http://nathaliiesynnergren.blogg.se/
Postat av: ellie

sv: okej tack för kommentaren , fortsätt gärna läsa min blogg ! :)

kram

2010-06-22 @ 14:23:37
URL: http://ellieknas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0