Summerday! (#)

Hellu Bloggen! :)
Idag var de orienteringsdag i skolan.. Jag och Jessica hittade alla
kontrollerna fats eh.. ja vi råkade hamna i en hästhage och lite så
också ^^ Även fast det är väldigt tråkigt att orientera som jag tycker
så så är de så himla härligt att känna hur vinden blåser i ansiktet!
Iallafall  så slutade vi klockan 10:00 så det va hur najjs som helst! (y)
När man kom hem har man varit ute i bikini och solat och fotat lite (A)
Hur härligt väder som helst ute nu ju! :D Ikväll är de match mot
Grohed/Ljungskile ! ;D Bara att börja tagga!! Nu ska jag ut i de
vackra vädret
igen och få lite mer färg på min kropp ;)

Puss ;*

Liten busig bild på mig (A)

Kommentarer
Postat av: Micka :)

Bra där Emma (Y):)<3

2010-06-02 @ 20:28:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0