Första utomhus matchen i år!

Hej Hej!
Har inte haft tid att blogg idag pga att min kusin och moster sov över
här från igår till idag! :)
Vi tog en promenad förut ner till vattnet så ni får se lite bilder från det.
Sen kom jag nyss hem från årets första utomhusmatch på grus!
Vi mötte Jitex och förlorade med 4-2 men själv tycker jag att siffrorna
inte stämmer alls!
Vi hade sjukt bra spel vissa perioder av matchen och själv gjorde man
ett av målen! :D
Grusplanen vi spelade på var ju inte den bästa eftersom det var stora
vattenpölar nästan överallt ! :O
Självklart ska en spelare i det andra laget glidtackla och så ramlar
man på hennes ben och sen i världens största äckliga vatten/gegga pöl!
Så frös man resten av matchen, men är man fotbollsspelare så är man! ;)
Om ni inte vet vilket lag jag spelar i så kan jag berätta att jag spelar
i Vallens IF och det laget är grymt bra! ;)
Vi har precis slagit oss ihop med 94:orna för innan var vi 96-95:or
men så är det många som har slutat så det fick bli så! :)
Gäller bara att vi lär känna varandra lite bättre och så kommer
allt att bli perfect!
Nu blir det väll att äta något och sedan hoppa i säng, skolan imorgon -.-'



Puss ;*

Jag och Kusin! ♥


Gud vad vacker man kan vara! xd ^^

Bror hoppar! :)

Till sist min söta lilla vovve! (A)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0