Mellandagsrea i GBG!

Tjena Bloggen !
Idag tog jag, Melissa och Jessica tåget till Göteborg för att shoppa
på mellandagsrean som är just nu!  Det är verkligen svårt att hitta
något för det är väldigt utplockat och så men jag hittade några saker
i alla fall ;) Vi åt på en kina restaurang och shiet vad vi blev mätta
kan man ju säga ^^ Vi åt buffé så man tog ju hur mycket man ville
och det blev inte lite kan jag säga ! ;) Men gott var det ! (y'
Nu sitter jag hemma och ska snart börja med att göra cheesecake
som jag och brudarna ska äta på nyår ! ♥

Pussar ;*

Tröja från Sister REA 99:- ord pris 199:-

Trosor från gina tricot REA 30:- ord pris 59:-

Bh från LINDEX för 149:-

Det var allt från idag, jag är nöjd ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0