Supermysigt , men nu hemma igen

Hellu!
Igår åkte jag till Jonas min kille och a vi gick runt lite
på campingen till havet och så. Efter de åt vi och sen
åkte vi in till Vännersborg där han bor ! Värsta söta
husen där ! :) Iallafall så skulle vi åkt in till Trollhättan
och kollat på gamla bilar men istället va vi hemma hos
han och myste. Framåt 6 tiden så åkte vi in och handlade
lite och sen blev det raka vägen till campingen igen.
Vi var ute på campingen tills 12 och de va rätt kusligt
att vara ute eftersom de var kolsvart :S Sen låg vi inne
i husvagnen och såg på tv och myste till klockan va 3 på
natten :$ Idag kom pappa och hämtade mig vid 1 och
så blev de att åka hem och äta lite och sen iväg på
fotbollsträning! :D Det var hur härligt som helst verkligen!
Snart ska jag och mamma sticka ner till MAXI i Kungälv
och handla lite inför helgen då mammas väninna och familj
kommer till oss! :) SUPERKUL! :D

Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0