Första dagen i skolan efter sommarlovet !

Hej Bloggen!
Idag fick man sätta klockan på 06:30 då -.-' Tvättade håret
och gjorde sig iordning. Idag fick vi lite grejer och sen resten
av tiden gjorde vi några konstiga övningar :S Fast på slutet
av dagen så spelade vi brännboll :) Det var en rätt seg dag
endå även fast vi slutade 12:15. Hemma sen har jag hjälp
pappa med lite grejor och så har jag vart ute och fotat lite
med min nya Nikon D3000 ! :D Jag älskar den! ♥ Nu håller
jag på att installera något program för kameran och de går
inte speciellt bra känner jag , men vi får se ;)

Puss och Kram!

Jag idag ! :D

Kommentarer
Postat av: angelica björk

fint hår du har!

2010-08-29 @ 17:07:42
URL: http://angelicasdays.blogg.se/
Postat av: S a r a P e r s s o n

sv, tack så jättemkt! så glad jag blir ♥

Måste bara få säga att du har ett väldigt fint hår!

2010-08-30 @ 19:21:32
URL: http://frookenpersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0