Dags att sova !

Hellu!
Har inte skrivit på några dagar nu , sorry :/
Idag har jag ringt till kamerabutiken och nu står jag med
på listan över dom som vill ha en systemkamera ! :D
Tyvärr fanns den inte inne idag så de va därför jag blev
uppskriven istället. NIKON D3000 är snart min ! :D
Det är också bestämt att jag och min kompis drar till
Mellerud efter matchen på fredag , wiho! :D Ikväll har jag
tränat med damerna , riktigt härligt faktiskt! Men nu måste
jag sova..

Puss och godnatt! ♥

SNART MIN! ♥

Kommentarer
Postat av: angelica björk

Hellre canon än nikon enligt mig :) men den där har fått bra recentioner!

2010-08-11 @ 22:54:44
URL: http://angelicasdays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0