Ny header gjord av mig! :)

Hej Hej! :D
Idag hade vi först mentorstid sen at (arbets timma), idrott och efter
den gick jag och Jessica till torget och då köpte jag denna mascaran
på bilden! :) Efter det hade vi tyska och sista lektionen musik.
På tyskan fick jag och Julia värsta skrattanfallet, haha :D Efter skolan
kom mormor och hämtade mig och Jessica och så åkte vi hem.
Har fått plugga massa eftersom vi har NO PROV imorgon som jag
inte hade pluggat någonting på :S Det är bara att plugga på nu ikväll
och jag tänker inte lägga mig förrän jag kan exakt allting!
Har gjort en ny header också, vad tycker ni? :) Första gången jag
gör en och jag gjorde den i paint och det är ju inte precis det bästa
programmet ^^ Men nu ska vi äta bröd i ugnen, mums! (A)

Puss ;*


Min nya mascara jag köpte på Cubus för 104:-  :D

Kommentarer
Postat av: ankan

VAd fin headern blev!

hoppas mascaran funkar bra :)<3

2010-04-19 @ 21:03:38
URL: http://aangelicavaxhed.blogg.se/
Postat av: janna (;

headern blev ju jätte fin :)

2010-04-19 @ 22:24:46
URL: http://jannakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0