I love CANDY! :D

Hej Hej!
Förut kom farmor precis innan vi skulle åka och gav mig en påskhöna,
hon är så söt! (A) Sedan åkte vi till Willy´s och köpte massa godis! :D
Skippade dock träningen eftersom jag hade extremt ont i magen :/
När vi kom hem så dansade jag och min bror dansmatta! ^^
Jag börjar bli värsta grym på det nu ju + att de ger motion! (Y)
Men nu ska jag nog lägga mig och läsa lite I FORM tidningar,
gillar dessa tidningar nämligen eftersom de ger många bra exempel
vad som är nyttigt och vilka saker man får bäst motion av och
massa massa andra saker :) Efter påsk blir det slut på allt onyttigt
och början på ett nytt och sunt liv! Måste ju få snygg kropp till
sommaren vettni! ;)

Puss  ;* //Emma







Hahha, sista bilden är ju bäst! ;D
Om ni undrar varför jag inte tar kamerabilder just nu så är det för att
jag behöver nya batterier till kameran xd
Men ni får leva med dessa ! ;)

Kommentarer
Postat av: awwiee

okii samma här, allt bra idag? :D

2010-04-02 @ 12:01:52
URL: http://duhittahit.blogg.se/
Postat av: linnea

hej! nu har jag besvarat frågestunden. kika in på bloggen för att se dina svar! :) glad påsk!

2010-04-02 @ 14:18:40
URL: http://neashideout.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0